Кількість
|
Вартість
|
||
|
Нашийник для кота, Тріксі 4145
Мінімальна сума замовлення - 280 грн.
«Нова пошта» на відділення по Україні
*Акваріуми та товари вагою більше 30 кг відправляються тільки на вантажне відділення. Акваріуми та клітини для птахів та гризунів відправляються згідно вимог Нової пошти в дерев'яному обрешетуванні упаковки, що додатково коштує 200 грн.- 500 грн. На такі товари діє 100 % передплата.
**Ветпрепарати та вакцини, які потребують дотримання спеціального температурного режиму при зберіганні та транспортуванні, відправляються поштою тільки після передоплати за реквізитами, наданими менеджерами.
«Нова пошта» до поштомату по Україні
Адресна доставка кур'єром «Нова пошта» по Україні
** Всі тарифи вказує служба доставки, які вказані на офіційному сайті.
Мінімальна сума замовлення - 280 грн.
- Переказ за реквізитами, наданими нашими менеджерами
- Накладений платіж (оплата при отриманні у відділенні Нової пошти)
* Ветпрепарати та вакцини, які потребують дотримання спеціального температурного режиму при зберіганні та транспортуванні, відправляються поштою тільки після передоплати за реквізитами, наданими менеджерами.
** Акваріуми та клітини для птахів та гризунів відправляються за умови часткової або повної передплати.
Обмін та повернення
Ми розуміємо, що кожна ситуація унікальна, тому, якщо потрібен обмін чи повернення товару, ми прикладемо зусілля для допомоги.
Ми спираємось на постанову Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів".
Якщо із замовленням щось пішло не так й отриманий товар:
- не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
- не відповідає артикулу, який був замовлений;
- не працює або зіпсований.
У вас є можливість повернути товар впродовж 14 (чотирнадцяти) днів.
Звернить увагу, що товар обов’язково має відповідати таким вимогам:
- новий і не використовувався, на ньому відсутні подряпини, сколи, потертості і т. д.;
- збережена комплектність товару;
- збережена цілісність упаковки;
- збережені маркування та ярлики виробника.
Радимо ОБОВ’ЯЗКОВО оглядати замовлення на відділені Нової Пошти або у присутності кур’єра, адже ми страхуємо кожну посилку на суму її вартості.
Є можливість відмовитися від товару безпосередньо в момент отримання у відділенні Нової Пошти або повернути його кур’єру.
Звернить увагу: винятком є розпакований товар, що був в обрешітці – спеціальному пакуванні крихких товарів, наприклад, акваріума та його стінок. Кур’єр не зможе забрати такий товар, бо він потребує ретельного пакування при відправленні.
У такому разі тобі потрібно самостійно відправити товар з відділення та обов'язково простежити, щоб упаковка товару була така ж, як і при отриманні (обрешітка, додаткова упаковка, пухирчаста плівка).
Якщо ваша ситуація не підпадає до жодної з вище перерахованих, повідомте нам деталі за телефоном +380665751074, письмово в чаті Viber або Telegram, або на пошту furryfriendsua@gmail.com Ми проінформуємо вас про наступні кроки та запропонуємо оптимальне рішення.
Обов'язково перевіряйте товар відразу на відділенні Нова Пошта або при доставці кур'єром.
Претензії на предмет бою і пошкодження товару не приймаються після підписання документа про отримання.